Sunday, December 12, 2010

KAMI MERAYU


sebenar saya ni perokok tegar...baru sehari try tinggal...

family aku tau nyer..

tapi sajer jer ../wat tak tau....

now i hate smoking..

duit abis kat  situ beratus..

jgn tanya byk mana..

now...

tak kisah..depa nak merokok tepi aku pun tak per..

yang penting tak kacau dema..

aku dah nampak jalan..sememtera mampu stop ni..
hehe........

so..korang rasa wajar ker aku marah depa..no..
not my order ok..
tegur pun...

tgk tmpat...

cadangan ape....goven still do da same thing......

naik harga..

tak alang...

macm kita nak bunuh tebuan bukan kita bunuh yang kecik2 ni..
kita kena gi sarang nyer..

mmg rokok tak mati....

bagi perokok tegar ni ader sebab kenapa depa buat cam tu..hehe..

4 comments:

  1. bukan senang nak tinggalkn rokok tu kan. haiz. Tapi, never give up! Gambatte! =D

    ReplyDelete